چراغ گردون خودرو امدادی

چراغ گردون خودرو امدادی یکی از اجزای اساسی و ضروری در هر خودروی امدادی می باشد. این چراغ به عنوان یک وسیله ایمنی در شب و در مواقع اضطراری استفاده می شود. چراغ خودرو امدادی معمولاً در قسمت بالا و در روی سقف خودرو قرار می گیرد و و برای اعلام حضور و هشدار به سایر رانندگان می باشد. این چراغ معمولاً با رنگ نارنجی روشن می شود تا به آن دقت کنند. همچنین، چراغ خودرو امدادی به صورت گردون بوده و در مواقع حرکت به صورت چرخشی روشن می شود و اعلام حضور می کند به سایر رانندگان.

چراغ-سراسری-امدادی-2

جنس طلق رویی چراغ گردون امداد خودرو نورنجات از پلی کربنات بوده و نسبت با طلقهای پلاستیکی موجود، در برابر ضربه و شکستگی مقاوم می باشد به همین دلیل طول عمر بیشتری نیز دارد. برای سبکی بیشتر این چراخ ها جنس پایه زیرین از آلومینیوم تولید می گردد که هم مقاومت و سبکی را به همراه دارد. چراغ های بکار رفته در داخل چراغ گردون امدادی از نوع اس ام دی بوده که ب3 آمپر جریان مصرفی دارد و در سرتاسر چراغ 4 تا از این نوع اس ام دی ها قرار گرفته. لامپ های اس امدی نسبت به سایر لامپ های موجود عمر مفید بالاتری دارند و معمولا چندین سال به راحتی کار می کنند.

چراغ-سراسری-امدادی

 

ویژگی چراغ گردون امداد نورنجات

  1. طلق یا لنز از جنس پلی کربنات نشکن است و رنگ استفاده شده بدون پلی کربنات ( یو وی UV ) است و در برابر سرما و گرما مقاوم می باشد و حالت خود را از دست نمی دهد.
  2. طلق زیر از جنس شفاف پلی کربنات بی رنگ می باشد.
  3. شاسی از جنس پروفیل سبک آلومینیوم آبکاری آنادایز شده می باشد.
  4. دارای 4 فلاشر SMD که 3 آمپر جریان مصرفی دارد و 2 پرژکتور در طرفین که هر کدام دارای 72 عدد LED SMD می باشد.
  5. سیم استفاده شده در داخل چراغ افشان استاندارد می باشد.
  6. کابل مصرف شده در چراغ 4 متر می باشد
  7. پیج استفاده شده در چراغ به صورت آبکاری می باشد.
  8. کلید چراغ ال ای دی هم به صورت قاب دار هم بدون قاب لبا لامپ  داخل کلید
  9. اتومات فلاشر به صورت الکتورنیکی می باشد
  10. قاب اتومات فلاشر از جنس ای بی اس می باشد.
  11. آژیر و آمپلی فایر دو سرینه می باشد و ولتاژ ورودی 12 ولت می باشد.
  12. دارای چراغ پرژکتور در طرفین است
  13. بیس وسط چراغ پلی کربنات بی رنگ یا استیل با توجه به درخواست مشتری می باشد و همچنین رنگ بنا به سفارش نارنجی / آبی / قرمز می باشد.

انواع چراغ گردون امدادی نورنجات

چراغ گردون مدل N.C 44

چراغ-امداد-خودرودارای درجه حفاظتی IP65 با مقاومت حرارتی از 20- تا 80+ در جه سانتیگراد که در ابعاد مختلف برای انواع خودرو نیسانی و کامیونی و حتی سواری تولید می گردد. وزن محصول به صورت استاندارد 7.3 کیلوگرم می باشد و در رنگ نارنجی سفید عرضه میگردد.

 

چراغ گردون مدل N.E 8300

چراغ-گردون-امداد-خودرویی-2

این نوع از چراغ ها دارای درجه حفاظتی IP65 با مقاومت حرارتی از 20- تا 80+ در جه سانتیگراد که در ابعاد مختلف برای انواع خودرو نیسانی و کامیونی و حتی سواری تولید می گردد. وزن محصول به صورت استاندارد 5.3 کیلوگرم می باشد و در رنگ آبی و نارنجی عرضه میگردد.

 

شرکت نورنجات تولید کننده انواع چراغ سراسری برای انواع خودرو می باشد که با داشتن 20 سال سابقه در زمینه طراحی و تولید چراغ گردون امدادی توانسته به بسیاری از شرکت های بزرگ که در زمینه خدمات و امداد فعالیت می کنند، خدمات رسانی کرده و همواره در جهت بالا بردن رضایت مشتریان خود می باشد. به همین دلیل چراغ های گردون امدادی نورنجات با گارانتی ارائه می گردد تا بدین جهت مشتریان با خیال راحت این محصولات را خریداری کنند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *