ساخت چراغ گردان پلیسی

تمامی چراغ های گردان از مواد پلی کربنات نشکن به صورت گرانول و مقاوم در برابر ضربه و اشعه ماورابنفش بوده و تولید کارخانه بایر آلمان و یا کره جنوبی به صورت بی رنگ است. در صورت نیاز به رنگی بودن از مواد رنگ پودری بنام PET با درصد معینی استفاده می شود و با توجه به مواد UV موجود، ثبات رنگ تضمین می‌گردد.

چراغ گردان پلیسی چیست؟

در شرایط خاص، پلیس ممکن است از چراغ های گردون پلیسی ویژه برای تعقیب و گریز مجرمین و یا کنترل ترافیک در مواقع اضطراری یا فعالیت های مشکوک استفاده کند. این ابزارهای مدیریتی پیشرفته به افسران پلیس اجازه می دهد تا ترافیک را بهتر هدایت کنند و همه را ایمن نگه دارند. با این حال، مهم است که به یاد داشته باشید که حتی با تکنولوژی پیشرفته ، اگر رانندگان قوانین را رعایت نکنند، همچنان ممکن است تصادفات رخ دهد.

چراغ گردان سقفی مدل n.d 44
بنابراین دفعه بعد که به چراغ راهنمایی پلیس نزدیک شدید، احتیاط کنید و مراقب اطراف خود باشید. خطرات و مسئولیتی که همه ما برای رانندگی ایمن داریم را در نظر داشته باشید. با پیروی از قوانین و اطاعت از دستورات مأموران، می‌توانیم تعداد موقعیت‌های خطرناک در جاده را کاهش دهیم و با خیال راحت به مقصد برسیم. چراغ گردون پلیسی به عنوان هشداری برای رانندگان در مورد خطر احتمالی عمل می کنند و به جلوگیری از تصادفات و برخورد کمک می کنند. روشن کردن چراغ قرمز می تواند عواقب جدی داشته باشد، از جمله جریمه ها و افزایش خطر برای راننده و دیگران در جاده. رعایت این سیگنال ها و رانندگی ایمن در هر زمان بسیار مهم است.

اجزاء چراغ گردان پلیسی

چراغ گردان پلیسی دارای طلق اصلی از جنس پلی کربنات مقاوم و شفاف به رنگ های قرمز، نارنجی، آبی و… می باشد. در اغلب آنها پایه طلق (لنز) اصلی از جنس ABS آنتی استاتیک است. ریل نگهدارنده چراغ گردان از جنس ورق آهن گالوانیزه و معمولا در ابعاد 3 میلیمتر به صورت سه تکه کشویی قابل تنظیم برای هر نوع خودرو است. رفلکتورها از جنس آلومینیوم با آبکاری جیوه به روش خلاء تهیه شده اند و چرخنده آن از جنس پلی آمید والتر امید خواهد بود که در مقابل سایش و حرارت مقاوم هستند.

متریال های چراغ گردان سراسری پلیس LED 

در سال های اخیر استفاده از لامپ های LED در ساخت چراغ گردان پلیسی به علت داشتن طول عمر بالاتر نسبت به چراغ های معمولی و عملکرد بهتر بسیار مورد توجه و استفاده ی تولید کنندگان قرار گرفته و سبب شده است تا فروش چراغ گردان پلیسی LED به شدت افزایش یابد.

اصلی ترین بخش یک چراغ گردان همان طلق رنگی چراغ است. این طلق رنگی در اغلب موارد از پلی کربنات ساخته شده که نسبت به حرارات و سایش مقاومت بالاییی دارد.

اما پلی کربنات چیست؟

در صنعت پلاستیک ، ورق پلی کربنات یکی از همه کاره ترین مواد موجود در بازار است. پلی کربنات که برای تجهیزات مختلف از جمله ساخ چراغهای اتومبیل و چراغهای گردان استفاده می شود ، دارای مزایای خاصی است. مزایای این ماده باعث می شود در بین سازندگان و تولید کنندگان محصولات بسیار محبوب باشد. در اینجا آنچه تولیدکنندگان محصولات امروزی باید در مورد این ماده ، موارد استفاده و فواید آن بدانند آورده شده است.

ورق پلی کربنات چیست ؟

پلی کربنات یک گرمانرم است که به صورت ورق شفاف در می آید. فوق العاده مقاوم است و حداقل رطوبت را جذب می کند و باعث می شود در برابر آسیب ضربه و همچنین در برابر آب مقاوم باشد. همچنین ضد شعله و مقاوم در برابر مواد شیمیایی است.
این محصول با دوام ، شفاف و بهداشتی است. این باعث می شود که آن در بسیاری از برنامه های مختلف موثر باشد ، از جمله:

  1. چراغ های سقفی
  2. لعاب پنجره
  3. تجهیزات پزشکی

مزایای پلی کربنات در چراغ ها

اگر نیاز به یک پلاستیک شفاف و قوی دارید ، پلی کربنات می تواند راه حل ایده آل باشد. این ماده به دلیل مزایایی که دارد ، انتخاب تولیدکنندگان در طیف وسیعی از صنایع است. یکی از مهمترین آنها قدرت آن همراه با انعطاف پذیری در طراحی است. قدرت پلی کربنات ۳۰ برابر اکریلیک و بیش از ۲۰۰ برابر شیشه است. با این حال ، قالب آن نیز راحت تر از شیشه است و بسیار سبک تر است.

مقاومت شیمیایی و خراش مواد از دیگر مزایای این ورق است. خراب شدن سطح پلی کربنات دشوار است. این ماده رطوبت را جذب نمی کند و به همین دلی سطح آن به راحتی برای تمیز می شود.

از دیگر مزایای پلی کربنات خاصیت عایق بودن آن است. عایق کاری آن بهتر از شیشه است و از آنجا که شفاف است ، می توان از پلی کربنات در مواردی که از شیشه نیز استفاده می شود ، مانند چراغ های امنیتی لعاب یا نورگیرهای سقفی استفاده کرد.

چراغ گردان پلیسی

انواع چراغ گردان پلیسی

  1. چراغ گردان LED تکی دو پایه
  2. چراغ گردان LED سه پایه
  3. چراغ گردان سراسری 110

کلیه چراغ های گردان پلیسی تولید شرکت ایمن نورنجات می باشد. این محصولات از کیفیت بالایی برخوردار هستند.

ابعاد چراغ گردان پلسی ال ای دی

  • چراغ گردان ال ای دی دو پایه در سایز های 18 × 17 سانتیمتر
  • چراغ گردان LED سه پایه در سایز های ۲۱ × ۱۴ × ۱۴ سانتیمتر توسط ایمن نورنجات تولید می شود.
  • چراغ گردان سراسری پلیسی در ابعاد:
    • طول 132 × 172 سانتیمتر و عرض 37 cm ، ارتفاع 14 cm
    • ابعاد استاندارد 7 × 17 × 115 سانتیمتر
    • ابعاد استاندارد ۱۰ × 25 × 172 سانتیمتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *